Veelgestelde vragen

Hoe gaat het in zijn werk met de stroomvoorziening?

Onze frietwagens hebben alleen een normale stroomvoorziening nodig en dus geen krachtstroom. Wij bakken op gas waardoor we alleen stroom nodig hebben voor de koelingen. Deze verbruiken weinig stroom waardoor het op vrijwel alle groepen mogelijk is.


Wat zijn afmetingen van de frietwagens?
We hebben 3 verschillende wagens:
- De kleine wagen is 4 meter lang en 2,5 meter breed
- De middelste wagen is 5 meter lang en 2,5 meter breed
- De grote wagen is 6 meter lang en 3 meter breed
Heb je een voorkeur voor een bepaalde wagen? Geef dit dan aan bij de reservering.

 

Wanneer plaatsen jullie de wagen?
We bespreken vooraf altijd hoe laat we op locatie aanwezig zullen zijn. Vaak zal dit 30 tot 60 minuten voor de etenstijd zijn. In deze tijd kunnen wij de wagen opstarten en de frietpannen opwarmen.
Op de kleine frietwagen zit een mover met afstandsbediening. Hierdoor is het vaak goed mogelijk om de frietwagen op alle locaties te plaatsen, ook als er wat moeilijkere bochten zijn. De middelste wagen kunnen we afkoppelen van de bus en 'm vervolgens het laatste stukje handmatig verplaatsen. 

 

Hoe lang blijven jullie staan?
Wij gaan pas weg als iedereen voorzien is en klaar is met eten. Meestal is dit na ongeveer 1,5 uur maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van het aantal personen.

 

Wanneer en hoe dienen we te betalen?
Na afloop kun je bij ons pinnen of contant betalen. Bedrijven kunnen indien gewenst een factuur ontvangen.

 

Kunnen we ook reserveren als we met minder dan het minimum aantal personen zijn?

Ook voor minder dan 40 personen komen wij graag naar jullie toe, maar geldt het minimale afnamebedrag in plaats van een bedrag per persoon. Dit bedrag is afhankelijk van het gekozen menu en kun je vinden op de pagina frietmenu's

 

Wat zijn de opties bij allergieën en dieetwensen zoals vegetarisch, glutenvrij of lactosevrij?

Deze wensen horen wij regelmatig en zijn voor ons geen enkel probleem. Als jullie de allergieën en/of dieetwensen uiterlijk één week van tevoren doorgeven zorgen wij voor vervangende producten zodat iedereen even goed kan genieten. Als er sprake is van een glutenallergie nemen wij een extra frietpan (op stroom) mee om te garanderen dat er echt glutenvrij gegeten wordt.